مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-20اجتماعي

صیانت از حریم سبز میهن با خون شهدای محیط بان


مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان با اشاره به اینکه برای صیانت از محیط زیست کشور، ده ها شهید محیط بان تقدیم شده است، افزود: مجموعه محیط زیست استان گلستان نیز دو شهید محیط بان را تقدیم حریم سبز میهن کرده است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان با اشاره به اینکه برای صیانت از محیط زیست کشور، ده ها شهید محیط بان تقدیم شده است، افزود: مجموعه محیط زیست استان گلستان نیز دو شهید محیط بان را تقدیم حریم سبز میهن کرده است.

محمدرضا کنعانی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه حفاظت و صیانت از محیط زیست تا حدی حائز اهمیت است که آیندگان ما را با عملکردمان در این حوزه قضاوت می کنند، اظهار کرد: برای حفاظت از محیط زیست، شهدای بسیاری در اقصی نقاط کشور تقدیم شده و حتی سلامت جسمانی تعداد دیگری از محیط بانان با قطع عضو و دیگر آسیب ها از دست رفته است.

وی با اشاره به اینکه استان گلستان به دلیل شرایط اقلیمی از محیط زیست بسیار ویژه ای برخوردار بوده و در کنار خلیج گرگان و جزیره آشوراده، بخش وسیعی از جنگل های هیرکانی در این استان واقع شده است، ادامه داد: مجموعه محیط زیست گلستان دو شهید محیط بان به نام های یحیی شاهکوه محلی و تاج محمد باشقره و یک شهید دفاع مقدس به نام حسن روغنی را تقدیم حریم سبز میهن کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از حریم سبز میهن با خون شهدای محیط بان

صیانت از حریم سبز میهن با خون شهدای محیط بان