مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 20:252023-10-29سياسي

5 هزار نخل جوان در اهواز کشت می شود/ جای خالی مطالعات طرح جامع فضای سبز


شهردار اهواز با اشاره به برنامه ریزی برای کشت 5 هزار نخل جوان در شهر اهواز، گفت: نخل باید یکی از نمادهای تشخیص هویت اهواز باشد اما با وجود زحمت های فراوان، - ایسنا/خوزستان شهردار اهواز با اشاره به برنامه ریزی برای کشت 5 هزار نخل جوان در شهر اهواز، گفت: نخل باید یکی از نمادهای تشخیص هویت اهواز باشد اما با وجود زحمت های فراوان، فعلا شرایط این گونه نیست و باید نخل های بیشتر و با روش های علمی در شهر اهواز کشت و نگهداری شود.

رضا امینی در مراسم آغاز کاشت درختان نخل مثمر در سطح شهر اهواز که امروز (7 آبان ماه) انجام شد، با اشاره به جنایت های اسراییل در غزه اظهار کرد: شهادت مظلومانه زنان و مردان بیگناه و بی پناه شهر مقاوم غزه و سرزمین مقاوم فلسطین در نبرد ناجوانمردانه رژیم جعلی و کودک کش اسراییل را تسلیت عرض می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اسراییل با بی شرمی تمام و اشغال سرزمین فلسطین، برای جبران شکست غیر قابل ترمیم خود دست به جنایت های بی شمار و بدیعی زده که دل همه انسان های آزاده در دنیا را آزرده خاطر کرده است و امیدواریم هر چه زودتر این رژیم غاصب صهیونیستی و کودک کش از صحنه روزگار محو شود.

امینی بیان کرد: البته باید پیروزی های جبهه مقاومت در نبرد جانانه برای جلوگیری از اشغال باریکه غزه و کرانه باختری را تبریک بگوییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار نخل جوان در اهواز کشت می شود/ جای خالی مطالعات طرح جامع فضای سبز

5 هزار نخل جوان در اهواز کشت می شود/ جای خالی مطالعات طرح جامع فضای سبز