مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 08:552023-11-17سياسي

خادمان فرهنگی نقاط هدف دشمن را شناسایی و در برابر آن ایستادگی کنند


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: دشمن فرهنگ را نشانه گرفته و خادمان فرهنگی سربازان و سرداران جبهه فرهنگی هستند و باید با از خودگذشتگی تلاش و نقاط هدف دشمن را شناسایی و در برابر آن ایستادگی کنند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: دشمن فرهنگ را نشانه گرفته و خادمان فرهنگی سربازان و سرداران جبهه فرهنگی هستند و باید با از خودگذشتگی تلاش و نقاط هدف دشمن را شناسایی و در برابر آن ایستادگی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله مصطفی محامی شامگاه پنجشنبه در آیین تجلیل از خادمین نمونه فرهنگ عمومی استان که با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در محل تالار اشراق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد عنوان کرد: هویت نظام ما جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی است و دشمن با هر دو این ها مشکل دارد و به دنبال ضربه زدن به هر دو جهت است.

امام جمعه زاهدان افزود: دشمن فرهنگ را نشانه گرفته است و این در حالی است که فرهنگ روح حاکم بر جامعه و ضروری ترین و حیاتی ترین نیاز جامعه است و اگر فرهنگ آسیب ببیند جامعه آسیب خواهد دید و اگر فرهنگ رو به رشد باشد جامعه رو به رشد خواهد بود.

آیت الله محامی اظهار کرد: دشمن با شبیخون فرهنگی، جنگ ترکیبی و جنگ شناختی فرهنگ را نشانه گرفته و در این میدان جنگ فرهنگی خادمان فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادمان فرهنگی نقاط هدف دشمن را شناسایی و در برابر آن ایستادگی کنند

خادمان فرهنگی نقاط هدف دشمن را شناسایی و در برابر آن ایستادگی کنند