مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 17:052023-10-23بين الملل

ادعای برلین: حل بحران غزه تقریبا غیرممکن است


وزیر خارجه آلمان مدعی شد که به دلیل لزوم مقابله با گروه های مقاومت در نوار غزه و همچنین اهمیت حفاظت از غیرنظامیان فلسطینی در این منطقه، حل این مشکل غیرممکن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با حمایت برلین از حملات جنایتکارانه رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه، آنالنا بائربوک وزیر خارجه آلمان حل بحران این منطقه را غیرممکن دانست.

بائربوک امروز (دوشنبه) پیش از ورود به نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ، مدعی شد که به دلیل لزوم مقابله با گروه های مقاومت در نوار غزه و همچنین اهمیت حفاظت از غیرنظامیان فلسطینی در این منطقه، حل این مشکل غیرممکن است.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وی در این باره ادعا کرد: مبارزه با تروریسم که [مانند اسراییل] رنج زیادی را برای مردم نوار غزه به ارمغان آورده، بسیار مهم است، اما در عین حال باید هر کاری انجام شود تا رنج باورنکردنی دو میلیون نفر در نوار غزه کاهش یابد.

این غیرممکن است ولی باید با همدیگر آن را ممکن کنیم .

پیش از این نیز آنتونیو تاجانی وزیر خارجه ایتالیا مدعی شده بود که غرب باید هر چه در توان دارد برای جلوگیری از ورود ایران و لبنان به درگیری ها و بحران اخیر در فلسطین اشغالی انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای برلین: حل بحران غزه تقریبا غیرممکن است

ادعای برلین: حل بحران غزه تقریبا غیرممکن است