مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-03سياسي

روزهای پایانی ضرب الاجل رییس جمهور برای دپوی زباله آمل در مکان جدید


در پی اجرای دستور رییس جمهور پس از بازدیدهای کارشناسانه دو نقطه مستعد برای دپوی زباله انتخاب شد تا به زودی در نشست پسماند شهرستان آمل نهایی شود.

- خبرگزاری فارس مازندران- قربانعلی مسافر موضوع پسماند و زباله از مهمترین مسائل چند سال گذشته تاکنون استان های شمالی کشور به ویژه مازندران است.

شهرستان آمل در این بین بیش از دیگر شهرها با معضل زباله دست و پنجه نرم می کند و محل دپو و دفن زباله که به عمارت آوازه ملی دارد بیش از 30 سال پذیرای زباله شهرهای مختلف مازندران بوده است.

سالیان سال است که دیگر عمارت توان و ظرفیت انباشت زباله را ندارد ولی با این وجود همچنان پسماند آملی ها در دل منطقه کوهستانی عمارت سرازیر می شود.

عمق فاجعه پسماند و بحران زباله در آمل آن قدر زیاد است که ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان در چهارمین نشست ویژه رفع موانع تولید که در نخستین روزهای آبان برگزار شد، اعلام کرد: ظرف 15 روز آینده جانمایی و جایابی جدید محل دفن پسماندهای شهر آمل با پیگیری استاندار مازندران انجام شود و وزارت نیرو همزمان کار پاک سازی و ایزوله محل دفن فعلی و عملیات اجرایی تکمیل طرح سد هراز را آغاز کند.

رییس جمهور در این نشست بیان کرد: مسئله سد مخزنی هراز که از پروژه ها و طرح های با اولویت سدسازی است که در وزارت نیرو دنبال می شود، این سد بزرگ نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای پایانی ضرب الاجل رییس جمهور برای دپوی زباله آمل در مکان جدید

روزهای پایانی ضرب الاجل رییس جمهور برای دپوی زباله آمل در مکان جدید