مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 14:252023-10-29اقتصادي

بازار پروتیین شیراز دارای 127 واحد تجاری است


شهردار شیراز با اشاره به احداث بازار بزرگ پروتیین گفت: ارزش این پروژه، 3 هزار و 500 میلیارد تومان با زیربنای 45 هزار مترمربع بوده که دارای 500 واحد پارک خودرو و 127 واحد تجاری است .

- ایسنا/فارس شهردار شیراز با اشاره به احداث بازار بزرگ پروتیین گفت: ارزش این پروژه، 3 هزار و 500 میلیارد تومان با زیربنای 45 هزار مترمربع بوده که دارای 500 واحد پارک خودرو و 127 واحد تجاری است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسن اسدی امروز، 7 آبان در جلسه ای که با رییس دادگاه های عمومی و انقلاب شیراز داشت، از همراهی و همکاری رییس و شورای قضایی فارس در پیشبرد اهداف مدیریت شهری و خدمت رسانی به شهروندان، تقدیر و بر حرکت پرشتاب مدیریت شهری در ساخت شهری شایسته تر تأکید کرد.

وی در این دیدار با ارسلان اشرافی رییس دادگاه های عمومی و انقلاب شیراز، به افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 62 پروژه با حضور وزیر کشور در سفر ریاست جمهوری به فارس با اعتبار بالغ بر 217 هزار میلیارد دلار اشاره کرد.

اسدی از اتمام عملیات لوله گذاری محور دروازه قرآن خبر داد و با اشاره به حجم چند برابری ظرفیت قبلی لوله گذاری در این پروژه مهم شهری، تصریح کرد: این پروژه به دلیل جلوگیری از تکرار فاجعه در مواقع سیلابی انجام شد و ما این پروژه سه ماهه را زیر 45 روز تمام کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار پروتیین شیراز دارای 127 واحد تجاری است

بازار پروتیین شیراز دارای 127 واحد تجاری است