مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 09:152023-11-02بين الملل

جنایت های اسراییل بیش از 10 هزار شهید و ناپدید برجای گذاشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از قدس پرس، «سلامه معروف»، رییس دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه شامگاه چهارشنبه نقل کرد که جنایت های رژیم صهیونیستی در این نوار تاکنون بیش از 10 هزار شهید و ناپدید بر جای گذاشته است.

- رییس دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه از شهادت و ناپدید شدن بیش از 10 هزار نفر در نتیجه جنایت های رژیم صهیونیستی خبر می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از قدس پرس، سلامه معروف ، رییس دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه شامگاه چهارشنبه نقل کرد که جنایت های رژیم صهیونیستی در این نوار تاکنون بیش از 10 هزار شهید و ناپدید بر جای گذاشته است.

بر پایه این گزارش، وی ضمن اعلام اینکه ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون 82 مقر دولتی و ده ها مؤسسه خدماتی در نوار غزه را تخریب کرده، هشدار داد که بیمارستان الشفا در این نوار نیز تا توقف اجباری فعالیت خود به دلیل نبود سوخت، تنها چند ساعت فاصله دارد.

رییس دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه طی سخنانی همچنین اعلام کرد که از هفتم اکتبر (15 مهر 1402) تاکنون دو هزار و 510 دانش آموز فلسطینی از مقاطع مختلف تحصیلی، در نتیجه بمباران این نوار توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت های اسراییل بیش از 10 هزار شهید و ناپدید برجای گذاشته است

جنایت های اسراییل بیش از 10 هزار شهید و ناپدید برجای گذاشته است