مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 07:202023-11-01اجتماعي

اردوی راهیان پیشرفت، به سمت تقویت صفت جهانی اندیشی دانش آموزان+فیلم


سردار مجتبی باستان، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو پیرامون برنامه های مستمر سازمان برای تقویت صفت جهانی اندیش بودن دانش آموزان گفت: - اردوی راهیان پیشرفت، به سمت تقویت صفت جهانی اندیشی دانش آموزان+فیلم مسئول سازمان بسیج دانش آموزی گفت: وقتی یک شبکه خبرگی کلاس به کلاس می رود و به شبهات دانش آموزی پاسخ می دهد، ابعاد گسترده ای دارد.

سردار مجتبی باستان، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو پیرامون برنامه های مستمر سازمان برای تقویت صفت جهانی اندیش بودن دانش آموزان گفت: ما پنج - شش عنوان برنامه برای تقویت این به که و در سند تحول در نظر گرفته ایم که دانش آموز باید جهانی اندیش باشد.

او در ادامه گفت: پویش هایی که ما در نظر گرفته ایم پویش جهانی فریاد عروسک ها ، پویش حقوق منهای بشر= آمریکا و نظم نوین جهانی است.

حضرت آقا در دیدار سیزده آبان سال گذشته فرمودند که نظم نوین جهانی در آستانه شکل گیری است و برای آن سه دلیل برشماری کردند که شماره یک افول آمریکا، دو انتقال قدرت از غرب به شرق و سومین دلیل توسعه جبهه مقاومت بود.

وی افزود: نکته مهم این است که دانش آموزان چطور می توانند در قالب نظم نوین جهانی نقش آفرینی کنند و اینکه ابعاد مختلف نظم نوین جهانی را چطور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی راهیان پیشرفت، به سمت تقویت صفت جهانی اندیشی دانش آموزان+فیلم

اردوی راهیان پیشرفت، به سمت تقویت صفت جهانی اندیشی دانش آموزان+فیلم