مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 21:152023-11-02سياسي

زمان مرگ رژیم صهیونیستی فرا رسیده است


مشاور فرمانده کل قوا در امور ارتش گفت: وقتی بازدارندگی اسراییل تضعیف و شکسته شود، زمان مرگ این رژیم فرا خواهد رسید که امروز با اقدام شجاعانه گروه های مقاومت این بازدارندگی شکسته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی در دانشگاه افسری امام علی (ع) گفت: ایران عزیز در طول 200 سال اخیر همواره با انواع تهدیدهای خارجی و تهاجم و تجاوز روبرو بوده و در دو قرن اخیر، حدود دو سوم از خاک این کشور با دخالت بیگانگان و بی عرضگی و بی لیاقتی پادشاهان و نداشتن قدرت دفاع از منافع ملی، به یغما رفته است.

وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی و در حفظ تمامیت ارضی و مراقبت و حراست از مرزها در شرایطی که دشمنان به دنبال تجزیه و فروپاشی نظام هستند، حائز اهمیت و تعیین کننده است.

وی قدرت دفاعی و بازدارندگی امروز ایران را بی نظیر دانست و گفت: این قدرت از هدایت ها و رهبری های حکیمانه فرماندهی کل قوا و خواست مردم سرچشمه می گیرد و کاملا بومی و غیر عاریتی است.

جمهوری اسلامی با داشتن موقعیت راهبردی در منطقه، توانسته برای اولین بار طی چند قرن اخیر با مقاومت و ایستادگی ملت و قدرتمند شدن در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری؛ استقلال، آزادی و جمهوریت خود را به معنای واقعی کلمه حفظ و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان مرگ رژیم صهیونیستی فرا رسیده است

زمان مرگ رژیم صهیونیستی فرا رسیده است