مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 22:002023-11-18سياسي

امروز پاسخ مردم غزه به یزید زمان همان پاسخ حسین(ع) است


نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع گفت: آن زمان یزیدیان برای اینکه حسینیان را تسلیم کنند آب را بستند، امروز  هم این جنایتکاران آب را بر کودکان بستند تا این ملت را به تسلیم بکشانند و پاسخ مردم غزه به یزید زمان همان پاسخ حسین(ع) است.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع گفت: آن زمان یزیدیان برای اینکه حسینیان را تسلیم کنند آب را بستند، امروز  هم این جنایتکاران آب را بر کودکان بستند تا این ملت را به تسلیم بکشانند و پاسخ مردم غزه به یزید زمان همان پاسخ حسین(ع) است.

  حجت الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپور، شامگاه امروز، 27 آبان در مراسم اجتماع عظیم مردمی در حمایت از غزه که در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار شد، با اشاره به حضور گسترده مردم در این تجمع، اظهار کرد: این حضور نشانه همدردی شما با مردم مظلوم و مقتدر غزه است.

مردمی که زیر موشکباران قطعه قطعه می شوند، زنان و فرزندان بی گناه مظلومانه به شهادت می رسند و حتی به بیماران در بیمارستان هم رحم نمی شود.

مگر جرم این مردم و این کودکان بی گناه چیست؟ وی ادامه داد: گناه این ها این است که می گویند می خواهیم در خانه و کاشانه خود زندگی کنیم، 75 سال قبل آمدند و این ملت را از سرزمین خود بیرون راندند و کسانی که مقاومت می کردند، به رگبار گلوله بسته می شدند و خانه های شان را بر سرشان خراب می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز پاسخ مردم غزه به یزید زمان همان پاسخ حسین(ع) است

امروز پاسخ مردم غزه به یزید زمان همان پاسخ حسین(ع) است