مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-20سياسي

عملکرد برخی از مدیران باعث محروم جلوه دادن سیستان و بلوچستان شده است


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان گفت: اگر استان علمی و دانشگاهی هست باید به داشته های آن توجه کرد این استان محروم نیست عملکرد برخی از مدیران باعث محروم جلوه دادن آن شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزری فارس از زاهدان، عباسعلی ارجمندی در جلسه شورای سیاستگذاری و ستاد هفته پژوهش و فناوری استان اظهار داشت: سیستان و بلوچستان محروم نیست عملکرد برخی از مدیران باعث محروم جلوه دادن این استان شده است.

وی افزود: باید نمایشگاه امسال متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شود یک غرفه پربار بهتر از یک صد غرفه بی ثمر است، در این زمینه دستگاه های اجرایی باید امسال برنامه ها و ایده های جدید داشته باشند تا خلع شهرستانی در نمایشگاه سیستان و بلوچستان سایه نیندازد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: در حوزه سیستان متولی گری نمایشگاه را دانشگاه زابل بر عهده می گیرد، در این زمینه با فرمانداران حوزه سیستان، سراوان، ایرانشهر، چابهار و زاهدان هماهنگی و مکاتبه لازم صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: باید به دستگاه های اجرایی، مدارس و دانشگاه ها تلنگر وارد کرد به این علت که اگر اثر کار شما رسانه ها و افکار عمومی را اقناع کرد اثرگذار خواهد بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد برخی از مدیران باعث محروم جلوه دادن سیستان و بلوچستان شده است

عملکرد برخی از مدیران باعث محروم جلوه دادن سیستان و بلوچستان شده است