مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 08:352023-11-20اجتماعي

هشدار هواشناسی کرمانشاه درباره خسارت به کشاورزان و گلخانه دارن


کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: با توجه به اعلام هشدار سطح نارنجی خسارت به محصولات کشاورزی و گلخانه ای، همچنین مرغداری ها، دامداری ها و کندوهای پرورش زنبور عسل پیش بینی می شود.

- شهناز حق پرست، کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: براساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی، سامانه ای بارشی، امروز و فردا، جو منطقه را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: بر همین اساس بارندگی همراه با وزش باد نسبتا شدید، رعد و برق، با احتمال رگبار پراکنده تگرگ، رگبار برف در گردنه های سردسیر و نفوذ غبار در نواحی غربی بتدریج کاهش دمای هوا به ویژه منطق سردسیر و در بامداد چهارشنبه پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به شرایط لغزندگی جاده ها، آبگرفتگی معابر عمومی، رواناب و احتمالا سیلابی شدن مسیل ها، احتمال خسارت به خطوط انتقال آب، برق و گاز، خسارت به محصولات کشاورزی و گلخانه ای، همچنین مرغداری ها، دامداری ها و کندوهای پرورش زنبور عسل پیش بینی می شود.

وی توصیه های لازم را نسبت به پاکسازی کانال ها، راه های خروج آب ساختمان ها و دهانه پل ها، پرهیز از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، خودداری از فعالیت های کوهنوردی، اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی کرمانشاه درباره خسارت به کشاورزان و گلخانه دارن

هشدار هواشناسی کرمانشاه درباره خسارت به کشاورزان و گلخانه دارن