مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 16:212023-11-04سياسي

شکستی که مقدمه یک پیروزی بزرگ شد؛ روایت جوان ترین مخترع آباده ای


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آباده، هرگاه حرف و سخنی از مخترعین به میان می آید همیشه اولین چیزی که در ذهن مردم خطور می کند افرادی با تجربه و با مدارک علمی بالا است.

اما در کشور ایران کم نیستند جوانان گمنامی که صاحب اختراعات و مقام های فراوان بین المللی در این زمینه هستند.

سارا نعمت اللهی یکی از نخبگان خوش فکر دهه هشتادی اهل شهرستان آباده است که پنج اختراع ثبت شده دارد و مقام های بین المللی زیادی را کسب کرده است.

این نخبه جوان در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: سارا نعمت اللهی هستم از سال 97 در زمینه اختراعات شروع به فعالیت کردم و تاکنون پنج اختراع را به ثبت رسانده ام و چندین اختراع نیز در مرحله داوری قرار دارد، همچنین توانسته ام عضو inv member فدراسیون بین المللی مخترعین ژنو سوییس شوم.

او در خصوص دستاوردها و افتخارات خود گفت: کسب مدال طلا، نقره و برنز جشنواره بین المللی ابن سینا در سال های 1400 و 1401، کسب مدال طلای مسابقات ویژه اعضای فدراسیون بین المللی ژئوسوییس در سال  (2022)، کسب مدال طلا مسابقات بین المللی تکنوفست ترکیه (2022)، کسب جایزه ویژه (مدال طلا) و دیپلم افتخاری کشور مراکش، کسب مدال طلا از مسابقات بین المللی از کشور لندن (2022)، کسب مدال نقره و کسب جایزه ویژه از جشنواره بین المللی کشور فرانسه(2022) از مقام هایی بوده است که در این 2 سال کسب ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکستی که مقدمه یک پیروزی بزرگ شد؛ روایت جوان ترین مخترع آباده ای

شکستی که مقدمه یک پیروزی بزرگ شد؛ روایت جوان ترین مخترع آباده ای