مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-04سياسي

13 آبان قدرت و هیمنه دشمن را از بین برد


مدیرکل اوقاف گیلان با بیان اینکه با بیان اینکه 13 آبان ماه قدرت و هیمنه دشمن را از بین برد و آمریکا از همین عصبانی شد، گفت: در ماجرای غزه هم دیدید جوانان فلسطین با دست خالی به رژیم صهیونیستی ضربه زدند و نشان دادند هیبت دشمن پوشالی است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل اوقاف گیلان با بیان اینکه با بیان اینکه 13 آبان ماه قدرت و هیمنه دشمن را از بین برد و آمریکا از همین عصبانی شد، گفت: در ماجرای غزه هم دیدید جوانان فلسطین با دست خالی به رژیم صهیونیستی ضربه زدند و نشان دادند هیبت دشمن پوشالی است.

حجت الاسلام تدینی امروز، 13 آبان ماه در مراسم روز ملی استکبارستیزی که به دلیل بارش شدید باران در مسجد جامع شهرستان سیاهکل برگزار شد، اظهار کرد: در یوم الله سیزدهم آبان ماه سه حادثه مهم اتفاق افتاد که حادثه اول 13 آبان 1343، بعد از تصویب قانون مصونیت قضایی و اعتراض امام خمینی(ره) به دستگیری و تبعید امام منجر شد و امام راحل در 15 سال تبعید، انقلاب را با یارانش پیش برد.

وی با بیان اینکه در 13 آبان ماه سال 1357، رژیم پهلوی دانش آموزان انقلابی را به شهادت رساند و خون این دانش آموزان شهید باعث شکوفایی انقلاب شد، افزود: در 13 آبان سال 58 هم به دنبال توطئه و تلاش های براندازانه آمریکا، منجر به تسخیر لانه جاسوسی شد، دشمنی آمریکا با ملت ایران از 28 مرداد 1332 و با سرنگونی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان قدرت و هیمنه دشمن را از بین برد

13 آبان قدرت و هیمنه دشمن را از بین برد