مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 16:252023-10-31سياسي

راهپیمایی روز 13 آبان به صورت ویژه و باشکوه تر در بروجرد برگزار شود


معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: راهپیمایی روز 13 آبان به صورت ویژه و باشکوه تر از سال های گذشته در بروجرد برگزار شود.

- ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: راهپیمایی روز 13 آبان به صورت ویژه و باشکوه تر از سال های گذشته در بروجرد برگزار شود.

مسلم مرادی امروز نهم آبان ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم از شعائر ملی و دینی محافظت و آن ها را زنده نگه داریم که یکی از آن ها راهپیمای 13 آبان روز استکبارستیزی است که امسال به دلیل جنایات رژیم صهیونیستی به صورت ویژه برگزار شود.

وی تصریح کرد: تمامی دستگاه ها موظف خواهند بود زمینه های لازم را برای حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی که جز ایام الله الهی است؛ فراهم کنند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: در راهپیمایی یوم الله 13 آبان نفرت از اسراییل و جنایاتش باید نمود و ظهور عینی پیدا کند و این پیام به تمام جهانیان مخابره شود.

مرادی اضافه کرد: راهپیمایی 13 آبان فرصت مغتنمی است که تکلیف خودمان را در مقابل جریان استکباری ادا کنیم.

وی بیان کرد: یوم الله 13 آبان فرصت بسیار مغتنمی بوده که بتوانیم یک انسجام بی نظیر علیه این استکبار جهانی و حامیانش شکل دهیم و این مهم دست یافتنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی روز 13 آبان به صورت ویژه و باشکوه تر در بروجرد برگزار شود

راهپیمایی روز 13 آبان به صورت ویژه و باشکوه تر در بروجرد برگزار شود