مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 12:302023-10-30سياسي

«طوفان الاقصی» هیمنه استکبار را شکست


امام جمعه قزوین در دیدار با دانش آموزان گفت: طوفانی که در غزه توسط مقاومت به راه افتاد، هیبت و هیمنه صهیونیست، آمریکا و انگلیس را شکست و طوفان خشمی که غزه علیه صهیونیست به راه انداخته تماشایی است.

- ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین در دیدار با دانش آموزان گفت: طوفانی که در غزه توسط مقاومت به راه افتاد، هیبت و هیمنه صهیونیست، آمریکا و انگلیس را شکست و طوفان خشمی که غزه علیه صهیونیست به راه انداخته تماشایی است.

آیت الله عبدالکریم عابدینی 8 آبان در نشست صمیمانه با جمعی از دانش آموزان که به مناسبت سالروز شهادت شهید فهمیده و آغاز هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد، اظهار کرد: این روزها که جنایت های آمریکایی صهیونیستی را مشاهده می کنیم، خیلی خوب می فهمیم که و لعن الدائم علی اعدائهم اجمعین من الان الی قیام یوم الدین به چه معناست.

برخی که نگاه جامع و روشنی ندارند، می گویند چرا ما باید شعار مرگ بر آمریکا بدهیم یا چرا باید پرچم آمریکا را آتش بزنیم؟ این ها تاریخ را مطالعه نکرده اند و جغرافیای سیاسی فرهنگی حاکم بر جهان را نمی شناسند، اگر بدانند متوجه می شوند که چرا قرآن ما را تشویق به مرگ گفتن به استکبار می کند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: خداوند در آیه 119 سوره آل عمران می فرماید وقتی می آیند با شما صحبت و مذاکره می کنند اما شما هیچ امتیازی به آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طوفان الاقصی» هیمنه استکبار را شکست

«طوفان الاقصی» هیمنه استکبار را شکست