مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 13:212023-11-18سياسي

بارگذاری جدید بر زاینده رود برای مدیریت اصفهان پذیرفتنی نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در جلسه شورای فنی استان در خصوص بررسی نگهداری و مرمت مسجد سید اصفهان اظهار داشت: برگزاری جلسات شورای فنی در محل اماکن میراثی اصفهان، نشان دهنده اهمیت حفظ و نگهداری این میراث برای مدیریت استان است.

وی ادامه داد: تأثیر فرونشست بر میراث اصفهان هویداست که دلیل آن خشکی زاینده رود است از طرفی اخباری از بارگذاری های جدید بر زاینده رود شنیده می شود که همانگونه که در گذشته نیز این موضوع را با صراحت اعلام کردیم، هر گونه بارگذاری جدید بر زاینده رود برای مدیریت استان اصفهان پذیرفتنی نیست.

زینلیان بیان کرد: از این رو استاندار اصفهان با تمام توان در روزهای اخیر این موضوع را پیگیری کردند و در راستای پیگیری همین موضوع روز گذشته جلسه فوری با وزیر کشور و معاونان وزیر نیرو داشتیم که تصمیماتی در این نشست گرفته شد و مقرر شد امروز وزیر نیرو و وزیر کشور به اصفهان سفر کنند تا تصمیمات لازم گرفته و به محضر مردم استان اعلام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: احیای زاینده رود حق مسلم مردم استان اصفهان است و اثرات این عدم جریان زاینده رود نیز به آثار تاریخی اصفهان کشید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارگذاری جدید بر زاینده رود برای مدیریت اصفهان پذیرفتنی نیست

بارگذاری جدید بر زاینده رود برای مدیریت اصفهان پذیرفتنی نیست