مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 17:002023-11-14اقتصادي

اضافه شدن تعداد قابل توجهی هواپیما تا پایان دولت به ناوگان هوایی


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هرماه تعدادی هواپیما خریداری می شود، گفت: تعداد قابل توجهی هواپیما تا پایان دولت سیزدهم به ناوگان حمل ونقل هوایی اضافه می شود.

- وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هرماه تعدادی هواپیما خریداری می شود، گفت: تعداد قابل توجهی هواپیما تا پایان دولت سیزدهم به ناوگان حمل ونقل هوایی اضافه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد بذرپاش امروز در حاشیه مراسم افتتاح ترمینال جدید فرودگاه بین المللی کیش، ساخت این پایانه با چنین ابعادی را یکی از ضرورت های منطقه دانست و گفت: ارزش روز این پروژه حدود 5000 میلیارد تومان بوده و به عنوان یکی از نمادهای توسعه منطقه محسوب می شود.

وی با بیان اینکه مناطق آزاد یکی از فرصت های اصلی سرمایه گذاری است، افزود: در راستای سیاست توسعه زیرساخت های فرودگاهی برای تکمیل این خدمات باید ترمینال بار نیز احداث شود و تعداد پروازها برای دسترسی راحت تر در جزیره کیش افزایش یابد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با توجه به اینکه جزیره کیش قرار است نقش سرمایه گذاری را در کشور ایفا کند، باید زیرساخت ها را برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی از طریق این جزیره فراهم کنیم.

بذرپاش در ادامه به توسعه زیرساخت ها در بخش حمل ونقل دریایی جزیره کیش اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود بنادر مهم و راهبردی در استان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن تعداد قابل توجهی هواپیما تا پایان دولت به ناوگان هوایی

اضافه شدن تعداد قابل توجهی هواپیما تا پایان دولت به ناوگان هوایی