مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-16فرهنگي

آثار برگزیده جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی کتاب شود


معاون روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: کتاب آثار برگزیده دومین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی چاپ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید امین صانعی مهری، معاون روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امروز  در بازدید از اولین نمایشگاه دومین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی اظهارداشت: مجموعه عکس این جشنواره یکی از کامل ترین مجموعه های عکس است و باید این مجموعه در قالب کتابی نفیس طراحی و چاپ شود و در این زمینه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت همکاری خواهد کرد.

وی افزود: من دبیر چندین جشنواره از جمله جشنواره عکس بناهای تاریخی احیا بوده ام، می توانم بگویم گردآوری 2 هزار و 550 عکس باکیفیت از عکاسان مطرح کشور  با موضوع تخصصی، در مقیاس یک استان کار بی نظیری است که به طور قطع نتیجه تلاش شبانه روزی همکاران اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی است.

معاون روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: کتاب این نمایشگاه می تواند در اختیار دفاتر هواپیمایی، آژانس های مسافرتی و … قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار برگزیده جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی کتاب شود

آثار برگزیده جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی کتاب شود