مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-13پزشكي

چرا مادران باردار تمایل بیشتری به سزارین دارند؟


جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی با اشاره به اینکه نرخ زایمان سزارین در ایران بالا است، گفت: بسیاری از این موارد به دلیل تقاضای شخصی مادر است و بیشتر مواقع به دلیل ترس از زایمان طبیعی زایمان سزارین را انتخاب می کنند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی با اشاره به اینکه نرخ زایمان سزارین در ایران بالا است، گفت: بسیاری از این موارد به دلیل تقاضای شخصی مادر است و بیشتر مواقع به دلیل ترس از زایمان طبیعی زایمان سزارین را انتخاب می کنند.

لعبت جعفرزاده در گفت وگو با ایسنا در خصوص تفاوت های زایمان طبیعی و سزارین، اظهار کرد: شاید اولین علت تمایل مادران به سزارین ترس از درد و نگرانی از کمبود امکانات زایمان طبیعی باشد در صورتی که شاید از عوارض احتمالی زایمان سزارین آشنایی کافی نداشته باشند.

جعفرزاده تصریح کرد: در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته که تحقیقات علمی به روز انجام می ‎شود و همچنین در مراکز علمی و دانشگاهی درجه یک دنیا تاکید بر زایمان طبیعی است و تمام تمرکز کشورها آن است که تمام اصول علمی را در کشورهای خودشان اجرا کنند.

این جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی با اشاره به اینکه نرخ زایمان سزارین در ایران بالا است، افزود: بسیاری از این موارد به دلیل تقاضای شخصی مادر است و بیشتر مواقع به دلیل ترس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مادران باردار تمایل بیشتری به سزارین دارند؟

چرا مادران باردار تمایل بیشتری به سزارین دارند؟