مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 19:052023-11-11سياسي

سومین همایش ملی «مهدویت و انقلاب اسلامی » در فارس برگزار می شود


مدیرعامل بنیاد مهدویت فارس از برگزاری سومین همایش ملی «مهدویت و انقلاب اسلامی» هم زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق ظهر شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: سومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی قرار است در بهمن ماه در استان فارس برگزار شود.

وی اضافه کرد: تمامی آحاد جامعه باید در حوزه نشر فرهنگ مهدویت در جامعه اقدام کنند و به توان این فرهنگ را علاوه بر جامعه اسلامی ایران در سایر کشورهای دنیا نیز نشر داد.

به گفته این مقام مسئول قرار است همایش مهدویت و انقلاب اسلامی با رویکرد تربیت اسلامی نسل منتظر در استان فارس برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین حدائق خاطرنشان کرد: محورهای این همایش شامل تعلیم وتربیت اسلامی و مهدویت با تأکید بر پیوند فرهنگ انقلاب اسلامی و تربیت مهدوی، مبانی، برنامه های و روش های تعلم و تربیت مهدوی، آموزش های مهدوی و پرورش نسل منتظر در سند تحول آموزش وپرورش است.

او ادامه داد: از جمله محورهای این همایش می توان به انقلاب اسلامی و فرهنگ حضرت مهدی (عج) با تاکی بر رسالت و نقش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) در سند ملی مهدویت، رسالت حوزه و دانشگاه، ویژگی های تمدن مهدوی در آخرالزمان و اندیشه های مهدوی ولی امر مسلمین و تمدن نوین اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین همایش ملی «مهدویت و انقلاب اسلامی » در فارس برگزار می شود

سومین همایش ملی «مهدویت و انقلاب اسلامی » در فارس برگزار می شود