مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-20سياسي

برند «حکمت بنیان» به عطاری ها اعطا می شود


معاون علمی رییس جمهور اعطای برند «حکمت بنیان» در قالب شیوه های تشویقی به برخی از عطاری ها را از راه های اقبال به گیاهان دارویی عنوان کرد.

- معاون علمی رییس جمهور اعطای برند حکمت بنیان در قالب شیوه های تشویقی به برخی از عطاری ها را از راه های اقبال به گیاهان دارویی عنوان کرد.

به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، سومین جلسه شورای ستاد گیاهان دارویی و طب سنتی، 28 آبان ماه، به همت ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان گیاهان دارویی و طب سنتی با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی و جمعی از اعضای این شورا در محل معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان برگزارشد.

طب سنتی، برآمده از فرهنگ و تمدن ایران است به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، محمدرضا شمس اردکانی، دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان گیاهان دارویی و طب سنتی در سومین جلسه شورای ستاد گفت: بحث طب سنتی و گیاهان دارویی نخست از آن جهت که توحیدمحور و کل نگر است، دوم به سبب این که برآمده از فرهنگ و تمدن ایران است و سوم اینکه امروز هم در حوزه سلامت و سبک زندگی کاربرد دارد، به موضوعی خاص بدل شده است.

وی ادامه داد: بازار پیش روی طب سنتی، بازاری پنج هزار میلیارد دلاری است و با توجه به موقعیت جغرافیایی و ظرفیت قابل توجهی که در کشت و تولید گیاهان دارویی داریم، می توانیم سهم 20 درصدی را در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برند «حکمت بنیان» به عطاری ها اعطا می شود

برند «حکمت بنیان» به عطاری ها اعطا می شود