مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-05سياسي

تاکید وزیر دفاع بر رسیدگی سریع به مطالبات و مشکلات ایثارگران


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ آشتیانی در پیامی به مناسبت روز تشکیل سازمان تامین اجتماعی نیرو های مسلح نوشت: «بسم الله الرحمن الرحیم.

- وزیر دفاع بر تلاش بی وقفه برای خدمت رسانی با حفظ کرامت انسانی و پاسخگویی سریع و رسیدگی به مطالبات و مشکلات ایثارگران تأکید کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ آشتیانی در پیامی به مناسبت روز تشکیل سازمان تامین اجتماعی نیرو های مسلح نوشت: بسم الله الرحمن الرحیم.

سلام علیکم 14 آبان یادآور صدور فرمان حکیمانه و انسجام بخش فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) برای تشکیل سازمان تامین اجتماعی نیرو های مسلح است.

نهادی که با گذشت 14 سال از تاسیس آن تاکنون، گام های بلندی از خدمت، تلاش موثر و هدفمند در مسیر ارتقا منزلت، کرامت، معیشت، سلامت و توانمندسازی جامعه پرافتخار و شایسته تحت پوشش خود برداشته و به موفقیت های چشمگیری در مسیر تحقق اهداف و انجام ماموریت های خود دست یافته است و البته که این راه برای قدردانی، تکریم و خدمت خالصانه به خانواده معزز شاغلین و وابستگان نیرو های مسلح تا رسیدن به قله های بلند خرسندسازی و رضایتمندی ایشان، توقف و پایانی نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر دفاع بر رسیدگی سریع به مطالبات و مشکلات ایثارگران

تاکید وزیر دفاع بر رسیدگی سریع به مطالبات و مشکلات ایثارگران