مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 20:562023-11-04سياسي

13آبان؛ 31 استان یکصدا علیه استکبار


  هرمزگان دلیل شقاوت صهیونیست ها شکست سخت اخیر است هزاران دانش آموز هرمزگانی امروز در روز استکبار ستیزی ملت ایران به خیابان ها آمدند تا یکصدا بگویند که همان شور و خروش سال های ابتدایی انقلاب اسلامی همچنان در رگ های نسل جدید این سرزمین می جوشد.

بندرعباس، کانون مرکزی این شور باشکوه نیز شاهد حضور متحد و منسجم دانش آموزان و عموم مردمی بود که یکصدا فریاد یاری مظلوم در برابر استکبار سر داده و با مشت های گره کرده، یکدل مرگ بر آمریکا را فریاد می کشیدند.

  دانش آموزان از مدارس مختلف از ساعت 9 صبح امروز مسیر حد فاصل میدان انقلاب تا پارک دباغیان را راهپیمایی کردند و به صف عموم مردم این شهر پیوستند.

یکی از نکات کلیدی راهپیمایی 13 آبان بندرعباس، ابراز انزجار مردم و دانش آموزان از جنایات صهیونیست ها بر علیه مردم مظلوم فلسطین در این روزها بود و همبستگی خود را با این مردم مظلوم ابراز داشتند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در سخنانی در جمع راهپیمایان 13 آبان بندرعباس با اشاره به اهمیت عملیات طوفان الاقصی در شکستن هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی، به تبیین دستاوردهای جریان مقاومت در طول یک دهه اخیر در منطقه پرداخت و خاطرنشان کرد: دلیل شقاوت و وقاحت صهیونیست ها در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13آبان؛ 31 استان یکصدا علیه استکبار

13آبان؛ 31 استان یکصدا علیه استکبار