مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 20:002023-11-12سياسي

چند نفر از گلستان برای مجلس خبرگان ثبت نام کردند؟


رییس ستاد انتخابات گلستان آمار ثبت نام قطعی و نهایی داوطلبان برای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را علام کرد.

- ایسنا/گلستان رییس ستاد انتخابات گلستان آمار ثبت نام قطعی و نهایی داوطلبان برای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را علام کرد.

سیدعلی مهاجر بعدازظهر یکشنبه 21 آبان 1402 در گفت وگو با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: 10 نفر از استان گلستان برای مجلس خبرگان ثبت نام کردند که 9 نفر از این داوطلبان اهل تشیع و یک نفر نیز از برادران اهل سنت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: داوطلبان حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از 14 تا 20 آبان فرصت داشتند با مراجعه حضوری به فرمانداری مرکز استان و یا ستاد انتخابات وزارت کشور درخواست و مدارک لازم را ارائه کنند.

رییس ستاد انتخابات استان گلستان ادامه داد: در این دوره، قانون گذار شرط سنی حداقل 40 سال را برای داوطلبان لحاظ کرده و همچنین اصل مدرک تحصیلی سطح چهار حوزه نیز به عنوان یکی از شرایط دیگر در این قانون مورد تاکید قرار گرفته بود که در فرآیند ثبت نام مورد توجه و تاکید قرار داشت.

وی اضافه کرد: پرونده همه داوطلبان امروز (یکشنبه 21 آبان) برای شورای نگهبان ارسال می شود و این شورا نیز فرآیند بررسی احراز صلاحیت ها و دیگر موارد را براساس قانون انجام خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نفر از گلستان برای مجلس خبرگان ثبت نام کردند؟

چند نفر از گلستان برای مجلس خبرگان ثبت نام کردند؟