مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-16سياسي

برگزاری نکوداشت آیت الله شیخ عباسعلی اختری مردی از جنس شجاعت و فضیلت


 آیین نکوداشت آیت الله شیخ عباسعلی اختری (ره) تحت عنوان مردی از جنس شجاعت و فضیلت در سمنان برگزار شد.

- برگزاری نکوداشت آیت الله شیخ عباسعلی اختری "مردی از جنس شجاعت و فضیلت" ایسنا/سمنان  آیین نکوداشت آیت الله شیخ عباسعلی اختری (ره) تحت عنوان "مردی از جنس شجاعت و فضیلت" در سمنان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی 25 آبان در این آیین که با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری ، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، هاشمی استاندار سمنان ،نماینده مردم سمنان در سالن اجتماعات دانشکده دندانپزشکی سمنان برگزار شد اظهار کرد: تجلیل از بزرگان و عالمان دین، توفیقی برای ما است و در واقع این بزرگداشت به معنای بزرگداشت علم، شجاعت، جهاد و فقاهت است.

امام جمعه سمنان ادامه داد: آیت الله اختری در خانواده ای مومن و با فضیلت متولد شده و دارای هوش، استعداد و انگیزه ای قوی برای رسیدن به کمال بود.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: شوق، اشتیاق و علاقه وافر و استمراری آیت الله اختری برای رسیدن به کمال مثال زدنی و درخور توجه بود.

وی با بیان اینکه آیت الله اختری، تنها کسی بود که در مسجد امام (ره)، اعتکاف رمضانیه داشتند، افزود: ایشان در آن زمان هر سال این اقدام مبارک را به انجام می رساندند و این امر یک زمینه برای کمال ایشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نکوداشت آیت الله شیخ عباسعلی اختری مردی از جنس شجاعت و فضیلت

برگزاری نکوداشت آیت الله شیخ عباسعلی اختری مردی از جنس شجاعت و فضیلت