مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-04سياسي

توازن وحشت یکی از پیامدهای حمله حماس است


یکی از پیامدهای حمله حماس توازن وحشت است، تاریخ از نو باید نوشته شود و انقلاب، ملت و رهبری ایران چه نقشی در این حماسه داشتند.

- ایسنا/لرستان رییس دفتر عقیدتی - سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: یکی از پیامدهای حمله حماس توازن وحشت است، تاریخ از نو باید نوشته شود و انقلاب، ملت و رهبری ایران چه نقشی در این حماسه داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی، امروز در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان در خرم آباد اظهار کرد: سیزده آبان یادآور سه خاطره مهم است، اول سال 1342 که آغاز انقلاب اسلامی است، خاطره دوم سال 1357 شهادت تعدادی از دانش آموزان و دانشجویان در جلوی دانشگاه تهران بود و سومین خاطره تسخیر لانه جاسوسی بود.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) رساترین جمله را در رابطه را با آمریکا به کار بردند و آن شیطان بزرگ است، اگر بخواهیم تاریخ آمریکا را بررسی کنیم یک مقطع آن جنگ جهانی اول و دوم است، آمریکا تا چند سال بعد از جنگ جهانی اول بی طرف بود و وقتی دو طرف کاملاً یکدیگر را زدند به نفع انگلستان و فرانسه وارد عرصه شده و پیروز میدان بود و در جنگ جهانی دوم نیز همین طور بود.

سعیدی ادامه داد: بعد از جنگ جهانی دوم امپراطوری عثمانی سقوط کرد که بخشی از اروپا و منطقه غرب آسیا را زیر سلطه خود داشت و ایجاد رژیم ضد دینی، غیردینی و ناسیونالیسمی صهیونیستی راه حلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توازن وحشت یکی از پیامدهای حمله حماس است

توازن وحشت یکی از پیامدهای حمله حماس است