مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 09:012023-11-08سياسي

سیستان و بلوچستان 15 شهید زن تقدیم انقلاب کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزری فارس از زاهدان، سردار حسین ظریفی در یادواره شهدای زن در شهرستان سراوان اظهار کرد: سیستان و بلوچستان 15 شهید تقدیم انقلاب کرده و این اولین یادواره شهدای زن در این استان است که به میزبانی شهرستان سراوان بر حسب دستور فرماندهی قرارگاه قدس برگزار می شود .

وی افزود: برای شهدای مرد و رزمندگان یادواره های زیادی برگزار شده اما آن عمده نیرویی که توانسته است تا امروز انقلاب اسلامی را در همه زمینه ها بیمه کند خواهران و شهیدان زن بوده اند که کم توجهی و بی تفاوتی صورت گرفته است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان ادامه داد: مجموعه نیروی زمینی سپاه این یادواره را در دستور کار خود قرار داد و آن را به همت ادارات مختلف در شهرستان سراوان به ویژه سپاه شهرستانی سراوانی به اجرا درآورد.

وی گفت: این یادواره همزمان شده با وضعیت فلسطین و غزه که جا دارد پیروزی های حماس و محور مقاومت را تبریک و شهادت مظلومانه زنان و فرزندان بی سرپناه نوار غزه را تسلیت عرض کنم.

سردار ظریف اذعان کرد: آنچه که آینده نگری است و آنچه که مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر فرمودند آینده از آن مردم فلسطین و غزه است، مردم جمهوری اسلامی ایران طی این چهار دهه فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر می دادند، اما پس از عملیات طوفان الأقصی و مقاومت مردم غزه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان 15 شهید زن تقدیم انقلاب کرده است

سیستان و بلوچستان 15 شهید زن تقدیم انقلاب کرده است