مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-18سياسي

تمام ظرفیت های سیستان وبلوچستان در خدمت مردمی سازی است


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تمام ظرفیت ها و امکانات استانداری و دستگاه های اجرایی این استان در خدمت مردمی سازی است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تمام ظرفیت ها و امکانات استانداری و دستگاه های اجرایی این استان در خدمت مردمی سازی است.

رضا شریفی روز شنبه (27 آبان) در افتتاحیه اولین رویداد توانمند سازی دستیاران در امر مردمی سازی دولت اظهارکرد: سپردن و واگذاری امور به حلقه های میانی و استفاده از ظرفیت راهبردی مردم یکی از کارویژه های اصلی دولت است.

وی افزود: خوشبختانه در 2 سال اخیر شاخص های امید، اعتماد و رضایتمندی رشد داشته که همه این فرآیند جز با تلاش جهادی و شبانه روزی دولت و پای کار آمدن مردم میسر نمی شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید به این باور برسیم که مردم به کنشگری ما دل بسته اند و عملکرد ما زیر ذره بین نظارتی مردم است که باید با تلاش جهادی و شبانه روزی و خالصانه، امید را در آنان تقویت کنیم.

وی تصریح کرد: باید با مردم صادقانه صحبت کرد و در خصوص کم کاری ها نیز از مردم عذرخواهی کرد و این فرهنگ در بین مدیران استان ارتقا یابد اما ذره ای از خدمت به خلق کوتاه نخواهیم آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام ظرفیت های سیستان وبلوچستان در خدمت مردمی سازی است

تمام ظرفیت های سیستان وبلوچستان در خدمت مردمی سازی است