مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 10:202023-10-31اقتصادي

بذرپاش: نوسازی و مقاوم سازی پروژه سبحان قرچک به اتمام رسید


وزیر راه و شهرسازی از اتمام عملیات نوسازی و مقاوم سازی پروژه مسکن «سبحان» شهرستان قرچک خبرداد و گفت: آزمایش های تکمیلی توسط شرکت فنی خاک انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه سبحان 2 قرچک اظهار کرد: حدود دو ماه گذشته رییس جمهور مأموریتی را به وزارت راه و شهرسازی ابلاغ کرد تا پروژه هزار واحدی که بیش از 20 سال پیش آغاز شده اما طی 10 سال گذشته عملیات اجرایی و احداث نیز به اتمام رسیده اما به علت وجود برخی از مشکلات تحویل متقاضیان آن نشد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه تاکید کرد: البته ناگفته نماند در شهرستان قرچک متقاضی مستقیم پولی واریز نکرده بود که امروزه منتظر تحویل واحد مسکونی خود باشد.

عملیات اجرایی یک مؤسسه مالی که منحل و پروژه تحویل بانک اختصاصی مسکن شده است و عملیات ساخت طی شد که برخی از نقاط پروژه با مشکلاتی مواجه بود که دچار معطلی شد.

وی خاطر نشان کرد: پس از بازدید ریاست جمهور در سال گذشته سوال اینجا بود که چرا واحدهای مسکونی تا به امروز تکمیل نشده و نیمه کاره رها شده و در چرخه عرضه به بازار مسکن قرار نگرفته است.

بذرپاش تاکید کرد: برخی از واحدها دچار مشکلات فنی شده بود و نیاز به مقاوم سازی مجدد داشتند که انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذرپاش: نوسازی و مقاوم سازی پروژه سبحان قرچک به اتمام رسید

بذرپاش: نوسازی و مقاوم سازی پروژه سبحان قرچک به اتمام رسید