مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 20:502023-10-31ورزشي

مطالبه گری در حوزه ورزش کردستان رشد فزاینده ای دارد


مطالبه گری در حوزه ورزش رشد فزاینده ای داشته است و باید برای پاسخگویی به این مطالبات، اتاق فکر حوزه ورزش در شورای شهر و شهرداری تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، جمشید خیرآبادی در مراسم تجلیل شورا و شهرداری سنندج از جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشور اظهار کرد: امروز در این مراسم به همت شورا و شهردار سنندج، شاهد تقدیر از تلاش و افتخار آفرینی یکی از اسطوره های ورزش و اخلاق هستیم.

وی افزود: مشکلات حوزه های مختلف به ویژه ورزش در شهر سنندج انگشت شمار نیست، اما با توجه به امکانات محدود باید از شهرداری و شورا انتظار داشته باشیم.

هنوز درک حساسیت حوزه ورزش برای اکثر مسئولان جا نیفتاده است وی با عنوان این مطلب که متاسفانه هنوز درک حساسیت حوزه ورزش برای اکثر مسئولان جا نیفتاده و اهمیت جایگاه ورزش نزد مسئولان استان در درجه نخست قرار ندارد، خاطرنشان کرد: هنوز مسئولان ما به این درک نرسیده اند که افزایش سرانه ورزشی نقش مهمی در کاهش مشکلات و آسیب های اجتماعی دارد و تا این درک حاصل نشود نمی توان کاری پیش برد.

خیرآبادی اذعان کرد: سرانه فضای ورزشی و امکانات ورزشی در اکثر قریب اتفاق کشورها موجب شده بسیاری از بیمارستان ها خالی و آسیب های اجتماعی کمتر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری در حوزه ورزش کردستان رشد فزاینده ای دارد

مطالبه گری در حوزه ورزش کردستان رشد فزاینده ای دارد