مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-08سياسي

امضای تفاهم نامه همکاری میان اسکودا و کانون وکلای روسیه


آیین امضای تفاهم نامه همکاری میان اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) و کانون وکلای فدرال روسیه در محل اسکودا برگزار شد.

- آیین امضای تفاهم نامه همکاری میان اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) و کانون وکلای فدرال روسیه در محل اسکودا برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران(اسکودا)، در این مراسم جعفر کوشا رییس اسکودا ضمن عرض خیر مقدم به رییس کانون وکلای فدرال روسیه و هیئت همراه اظهار کرد: قبل از هر چیز باید از آقای رحیمی وزیر دادگستری برای تدارک این دیدار تشکر کنم.

رییس اسکودا در ادامه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: جا دارد در ابتدا جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و غزه را محکوم کنیم.

امروز جهان شاهد جنایت علیه بشریت در غزه است.

ما در اینجا از کانون های وکلای سراسر دنیا تقاضا داریم صلح، حقوق بشر و امنیت انسانی را فریاد بزنند و مصرانه خواهان پیگیری جنایات رژیم اسراییل در دیوان کیفری بین المللی شوند.

کوشا در ادامه با تاکید بر ضرورت همکاری جامعه وکلا در سراسر جهان گفت: بر اساس آماری که ما در دست داریم، در روسیه 80 هزار وکیل دادگستری وجود دارد که 51 درصد آنها را آقایان و 49 درصد دیگر را بانوان تشکیل می دهند که بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری میان اسکودا و کانون وکلای روسیه

امضای تفاهم نامه همکاری میان اسکودا و کانون وکلای روسیه