مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-12اقتصادي

ظرفیت سازی 80 فرصت سرمایه گذاری در خوزستان


مشاور حوزه بازرگانی خارجی، اتصال بازرگانان و کارخانجات تولیدی به بازارهای هدف استاندار خوزستان گفت: 100 فرصت سرمایه گذاری استان در سال جاری هدفگذاری شده که تاکنون 80 فرصت بر اساس تعریف جهانی در خوزستان شناسایی شده است.

- ایسنا/خوزستان مشاور حوزه بازرگانی خارجی، اتصال بازرگانان و کارخانجات تولیدی به بازارهای هدف استاندار خوزستان گفت: 100 فرصت سرمایه گذاری استان در سال جاری هدفگذاری شده که تاکنون 80 فرصت بر اساس تعریف جهانی در خوزستان شناسایی شده است.

مهدی عرفانی فر بیان کرد: شرایط و بستر سرمایه گذاری برای این تعداد فرصت فراهم است و تمامی ظرفیت های تعریف شده مورد تایید وزارت امور اقتصادی و دارایی هستند.

وی فرصت های سرمایه گذاری شناسایی شده را در تمامی بخش های صنعتی، کشاورزی و تولیدی عنوان کرد و افزود: یکی از راهکارهای توسعه اقتصادی، اشتغال زایی و ایجاد اقتصاد مولد، جذب و هدایت سرمایه گذاران به سمت فرصت ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری خوزستان، عرفانی فر با تاکید به اینکه خوزستان باید تبدیل به یک قطب تجاری در منطقه شود، ادامه داد: عواملی از جمله رفع نواقص مرزها و گمرکات استان، تشکیل بانک اطلاعاتی تولیدکنندگان محصولات با ارزش تجاری، تدوین اطلس تجاری، راه اندازی نمایشگاه دائمی محصولات تجاری خوزستان و شناسایی ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت سازی 80 فرصت سرمایه گذاری در خوزستان

ظرفیت سازی 80 فرصت سرمایه گذاری در خوزستان