مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 19:402023-11-04پزشكي

راه اندازی دفتر گردشگری سلامت در عمان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از راه اندازی دفتر گردشگری سلامت این دانشگاه در کشور عمان به منظور افزایش میزان جذب گردشگر سلامت خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از راه اندازی دفتر گردشگری سلامت این دانشگاه در کشور عمان به منظور افزایش میزان جذب گردشگر سلامت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد شریفی امروز، 13 آبان در نشست گردشگری سلامت دانشگاه های علوم پزشکی قطب جنوب و جنوب شرق کشور که در شیراز برگزار شد، گفت: گردشگری سلامت نیاز ضروری در حوزه بهداشت و درمان بوده و این امر نیازمند ارتباطات و آموزش، استاندارد سازی و نظارت بر حسن اجرای فرایندها است.

وی با تأکید بر اینکه جذب گردشگر سلامت باید از کشور خود فرد صورت گیرد، از راه اندازی دفتر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در کشور عمان به منظور افزایش میزان جذب گردشگر سلامت خبر داد.

شریفی با قدردانی از حمایت ها و پیگیری مجموعه استانداری و به ویژه استاندار فارس در توسعه گردشگری سلامت در فارس، تشکیل شورای عالی گردشگری سلامت فارس را نقطه عطفی در توسعه و ارتقای گردشگری سلامت و توریسم درمانی در فارس عنوان کرد.

علی مشکینی، معاون مرکز نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که از دیگر سخنرانان این نشست بود، با اشاره به فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دفتر گردشگری سلامت در عمان

راه اندازی دفتر گردشگری سلامت در عمان