مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-05بين الملل

حملات هوایی روسیه به مخفیگاه های تروریست ها در ادلب سوریه


معاون رییس مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد که نیروهای هوایی روسیه مراکز وابسته به تروریست ها در استان ادلب سوریه را هدف قرار دادند.

- معاون رییس مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد که نیروهای هوایی روسیه مراکز وابسته به تروریست ها در استان ادلب سوریه را هدف قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وادیم کولت، معاون رییس مرکز آشتی روسیه- وابسته به وزارت دفاع روسیه- در پایگاه حمیمیم سوریه تاکید کرد، نیروهای هوایی روسیه حملات هوایی علیه اهداف تروریست هایی که در حمله به پایگاه های نیروهای دولت سوریه دست داشتند، اجرا کردند و مخفیگاه های زیرزمینی آنها در شهرستان های فلیفل و أریحا در استان ادلب را هدف قرار دادند.

براساس گزارش سایت خبری روسیا الیوم، یگان های نظامی پلیس روسیه در امتداد مسیر عیسی-الترفاسیه در استان های الرقه و الحسکه در امتداد مسیر تل تمر-الترفاسیه اقدام به گشت زنی کردند.

کولت همچنین تصریح کرد، طی 24 ساعت گذشته در منطقه کاهش تنش ادلب شش حمله از سوی جبهه النصره و الحزب الإسلامی الترکستانی علیه پایگاه های نیروهای دولتی سوریه در استان های حلب و اللاذقیه ثبت شده است.

وی در پایان گفت، پرواز هواپیماهای ائتلاف موسوم به مبارزه با تروریسم به رهبری آمریکا همچنان شرایط خطرناکی را بر فراز آسمان سوریه ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات هوایی روسیه به مخفیگاه های تروریست ها در ادلب سوریه

حملات هوایی روسیه به مخفیگاه های تروریست ها در ادلب سوریه