مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 16:252023-10-25حوادث

از کشف 8 میلیاردی کالای قاچاق تا دستگیری کلاهبردار مأمورنما در استان فارس


در اخبار کوتاه پلیس فارس از آخرین کشفیات، از کشف 8 میلیارد ریال کالای قاچاق در خرم بید، دستگیری سارق مسلح متواری در کوار و دستگیری کلاهبردار مأمورنما در اقلید گفته شده است.

- ایسنا/فارس در اخبار کوتاه پلیس فارس از آخرین کشفیات، از کشف 8 میلیارد ریال کالای قاچاق در خرم بید، دستگیری سارق مسلح متواری در کوار و دستگیری کلاهبردار مأمورنما در اقلید گفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرمانده انتظامی خرم بید امروز، 3 آبان ماه گفت: با هوشیاری مأموران این فرماندهی، یک دستگاه کامیون حامل کالاهای قاچاق به ارزش 8 میلیارد ریال، قبل از رسیدن به مقصد توقیف شد.

علی اکبر کریمی بیان کرد: مأموران ایست و بازرسی شهید جنتی فر خرم بید هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: مأموران پس از هدایت خودرو به مقر انتظامی و در بازرسی دقیق از آن، موفق به کشف 18 دستگاه اسپیکر، 99 عدد هندز فری، 55 عدد چمدان مسافرتی، 192 ثوب پوشاک ورزشی، 485 ثوب لباس بچه گانه، 31 ثوب کاپشن، 40 دستگاه پلی استیشن 3، 15 دستگاه پاوربانک، 8 دستگاه موزر، 34 عدد ترازو آشپزخانه و 5 دستگاه ضبط و پخش خودرو خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی را کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کشف 8 میلیاردی کالای قاچاق تا دستگیری کلاهبردار مأمورنما در استان فارس

از کشف 8 میلیاردی کالای قاچاق تا دستگیری کلاهبردار مأمورنما در استان فارس