مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-21سياسي

ورود دادستان رباط کریم به موضوع تیراندازی در شهر پرند


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم با بیان اینکه در پی اخلال و تیراندازی در فاز 3 شهر جدید پرند، 4 نفر مجروح شدند، گفت: تیراندازی و اخلال در امنیت عمومی خط قرمز دستگاه قضا است و هیچ گونه مماشات با اخلالگران نخواهد شد.

- محمد یوسف وند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رباط کریم ضمن تایید اخلال و تیراندازی در فاز 3 شهر جدید پرند اظهار کرد: موضوع درگیری و تیراندازی در فاز 3 پرند صحت دارد و دادستانی به موضوع ورود کرده و بعضی از افراد مرتبط نیز دستگیر شده اند که ان شاءالله بعد از بررسی های کارشناسی اطلاعات تکمیلی به مردم ارائه خواهد شد.

وی تعداد مجروحان حادثه را 4 نفر اعلام کرد و ضمن هشدار به برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم گفت: دادستانی هیچ گونه مماشات و تعارفی با هیچ فرد، گروه و مسؤولی را ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم ادمه داد: انتظار ما از مسئولین و اشخاصی که طرف های درگیری این گونه حوادث هستند این است که مراقب اعمال و رفتار خود و خانواده اشان باشند تا جرم و تخلفی اتفاق نیفتد و اگر این مراقبت صورت نگیرد، دادستانی بدون توجه به وابستگی مجرم به مسؤولین با شدیدترین وجه ممکن هم با مسؤول برخورد خواهد کرد و هم با افرادی که منتسب به آن ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادستان رباط کریم به موضوع تیراندازی در شهر پرند

ورود دادستان رباط کریم به موضوع تیراندازی در شهر پرند