مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-21اقتصادي

ارائه ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری گردشگری اردبیل در نمایشگاه آنکارا


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: ظرفیت های گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری استان اردبیل در نمایشگاه بین المللی گردشگری آنکارا به نمایش گذاشته شد.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مطرح کرد ارائه ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری گردشگری اردبیل در نمایشگاه آنکارا ایسنا/اردبیل مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: ظرفیت های گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری استان اردبیل در نمایشگاه بین المللی گردشگری آنکارا به نمایش گذاشته شد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب گفت: نمایشگاه بین المللی گردشگری آنکارا در کشور ترکیه از 25 تا 28 آبان ماه برگزار شد که استان اردبیل در این نمایشگاه به عنوان نماینده ایران حضور داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: در این نمایشگاه به مدت چهار روز ظرفیت های گردشگری استان اردبیل به نمایش گذاشته شد و سرمایه گذاران، بازدیدکنندگان و مسئولان کشور ترکیه در این مدت از غرفه استان اردبیل بازدید کردند.

وی با اشاره به حضور فعالان بخش خصوصی گردشگری استان اردبیل در کنار اداره کل میراث فرهنگی در این نمایشگاه، تأکید کرد: در حاشیه این نمایشگاه نشست ها و دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری گردشگری اردبیل در نمایشگاه آنکارا

ارائه ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری گردشگری اردبیل در نمایشگاه آنکارا