مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 18:352023-10-23بين الملل

انتقادها از سفر ساحلی بایدن؛ «وقتی جهان در آتش است»


سفر «جو بایدن» به عمارت ساحلی خود در میانه جنگ خونین غزه و رژیم صهیونیستی، انتقاد شدید کاربران فضای مجازی را در پی داشت.

- سفر جو بایدن به عمارت ساحلی خود در میانه جنگ خونین غزه و رژیم صهیونیستی، انتقاد شدید کاربران فضای مجازی را در پی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بسیاری از کاربران فضای مجازی، از جمله طرفداران حزب جمهوری خواه در آمریکا، سفر جو بایدن، رییس جمهور این کشور به منزل شخصی اش در ایالت دلاوِر برای گذراندن آخر هفته را مورد انتقاد شدید قرار دادند.

در ویدیوی کوتاهی که از اقامت بایدن در ریهوباث بیچ در ایالت دلاور منتشر شده، او و همسرش جیل بایدن در حال پیاده روی کنار دریا دیده می شوند.

رییس جمهوری آمریکا در حالی در کمال آرامش با همسرش به تعطیلات رفت که زنان و کودکان غزه زیر بارش بی امان موشک های رژیم صهیونیستی قرار دارند و حتی چند تبعه آمریکایی هم به دست نیروهای حماس به اسارت گرفته شده اند.

ظاهراً بایدن نه تنها برای مردم بی گناه غزه، بلکه حتی برای شهروندان کشوری که ریاست جمهوری آن را برعهده دارد نیز اهمیتی قائل نیست.

در این ویدیو یک خبرنگار از فاصله ای دور از بایدن می خواهد که درباره اسرای آمریکایی توضیحاتی ارائه کند، اما او تنها به تکان دادن دستانش اکتفا کرده و پرسش این گزارشگر را نشنیده می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادها از سفر ساحلی بایدن؛ «وقتی جهان در آتش است»

انتقادها از سفر ساحلی بایدن؛ «وقتی جهان در آتش است»