مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 08:202023-11-11سياسي

خروش و بیداری ملت ها موجب نابودی رژیم صهیونیستی می شود


عضو شورای شهر اهواز با اشاره به بیداری ملت ها در پی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: باید تلاش کنیم این بیداری و خروش ادامه پیدا کند تا خروش ملت ها موجب نابودی و از بین رفتن این جرثومه فساد و غده سرطانی از سراسر جهان و آزادی قدس شریف شود.

- ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با اشاره به بیداری ملت ها در پی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: باید تلاش کنیم این بیداری و خروش ادامه پیدا کند تا خروش ملت ها موجب نابودی و از بین رفتن این جرثومه فساد و غده سرطانی از سراسر جهان و آزادی قدس شریف شود.

سیاوش محمودی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جنایات اسراییل در غزه و دلیل زیر پا گذاشتن قوانین در جنگ اظهار کرد: این موضوع به اصل و اساس این رژیم برمی گردد و برای اینکه به پاسخ این سؤال برسیم باید تاریخ را مرور کنیم و ببینیم اساساً تشکیل چنین رژیمی چگونه بوده است.

همه می دانیم که استکبار جهانی به سرکردگی انگلیس بیش از 70 سال قبل به همراهی بقیه کشورهای استکباری از جمله آمریکا و آلمان به بهانه های واهی و تحت عنوان هولوکاست، کشوری جعلی به نام اسراییل تأسیس کرد و مردمی را از سرزمین دیگری به سرزمین فلسطین آوردند و کشور اسراییل را تاسیس کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروش و بیداری ملت ها موجب نابودی رژیم صهیونیستی می شود

خروش و بیداری ملت ها موجب نابودی رژیم صهیونیستی می شود