مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 13:002023-10-25فناوري

تفاهم نامه ایجاد و توسعه شبکه فیبر نوری جزیره بوموسی منعقد شد


طی مراسمی با حضور استاندار هرمزگان تفاهم نامه اجرای پروژه فیبر نوری جزیره ابوموسی منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ظهر امروز چهارشنبه سوم آبان ماه با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، تفاهم نامه همکاری مشترک میان استانداری هرمزگان، شهرداری ابوموسی و شرکت پیشگامان توسعه زیر نظر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با موضوع اجرای پروژه فیبر نوری جزیره بوموسی منعقد شد.

  استاندار هرمزگان در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه گفت: به دنبال توسعه و پیشرفت همه جانبه جزایر سه گانه ایرانی در خلیج فارس شامل جزایر بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک هستیم.

  وی افزود: یکی از مباحث اصلی ارتباطات در جزایر ایرانی خلیج فارس بود و از ابتدای دولت سیزدهم توان خوبی گذاشته شده و بالغ بر 250 میلیارد تومان اعتبار برای رساندن کابل فیبرنوری دریایی به شهرستان بوموسی اختصاص یافت و زیر ساخت اصلی ایجاد شد.

  استاندار هرمزگان گفت: بر اساس قرارداد و تفاهم نامه امروز مقرر شد مصرف کنندگان خانگی و کسب و کارهای فعال در جزیره ابوموسی به اینترنت پر سرعت متصل و از نعمت بزرگ فناوری بهره مند شوند.

  وی تصریح کرد: در حوزه پوشش تلفن همراه هم مشکلاتی در سطح جزایر بود که بر همین مبنا یک قرارداد منعقد و در دو ماه آینده با نصب یک دکل این مشکل مرتفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه ایجاد و توسعه شبکه فیبر نوری جزیره بوموسی منعقد شد

تفاهم نامه ایجاد و توسعه شبکه فیبر نوری جزیره بوموسی منعقد شد