مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-11حوادث

بازداشت زن و مردی که با رسیدهای جعلی کلاهبرداری می کردند


فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند دو نفره کلاهبرداری از طریق نشان دادن رسید جعلی خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب 20 فقره کلاهبرداری با این روش اعتراف کردند.

- ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند دو نفره کلاهبرداری از طریق نشان دادن رسید جعلی خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب 20 فقره کلاهبرداری با این روش اعتراف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حمید هداوند با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده کلاهبرداری از طریق رسید ساز جعلی، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه حکایت از این داشت متهمان که یک زن و مرد بودند از طریق سایت دیوار سوژه های خود را انتخاب و با مراجعه به محل حضور آنها با استفاده از تاکسی های اینترنتی، با نشان دادن رسیدهای جعلی واریز وجه، کالاهای مالباختگان را دریافت و متواری می شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در ادامه ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یک زن و مرد در این زمینه شدند و با هماهنگی مقام قضایی هر دو آنها را در عملیات جداگانه دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت زن و مردی که با رسیدهای جعلی کلاهبرداری می کردند

بازداشت زن و مردی که با رسیدهای جعلی کلاهبرداری می کردند