مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-12فرهنگي

«سینما متروپل» مجوز اکران می گیرد؟


تهیه کننده فیلم «سینما متروپل» اعلام کرد که با معرفی یک نماینده از شورای پروانه نمایش اصلاحیه های وارد شده به فیلم بررسی می شوند.

- تهیه کننده فیلم سینما متروپل اعلام کرد که با معرفی یک نماینده از شورای پروانه نمایش اصلاحیه های وارد شده به فیلم بررسی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سینما متروپل آخرین ساخته محمدعلی باشه آهنگر است که قصه آن به مقطعی از روزهای جنگ تحمیلی برمی گردد و گروهی که تلاش می کنند یک سینمای قدیمی را دوباره فعال کنند.

این فیلم در جشنواره فجر سال گذشته رونمایی و در 13 رشته نامزد دریافت سیمرغ شد و جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمبرداری را هم گرفت اما با وجود آنکه در جشنواره، پروانه نمایش گرفته بود برای اکران عمومی دچار موانعی شد و پس از مذاکراتی اصلاحیه ها به کمتر از 10 مورد کاهش پیدا کرده است.

در پی گزارشی که مدتی قبل درباره اکران نشدن بهترین فیلم جشنواره سال قبل در این خبرگزاری منتشر شد، حامد حسینی - تهیه کننده فیلم- در گفت وگویی با ایسنا درباره جدیدترین وضعیت این فیلم توضیح داد: سینما متروپل آماده اکران است ولی اصلاحیه هایی را به ما اعلام کردند که باید بر سر آن ها صحبت کنیم چرا که برخی از آن ها می تواند بر فیلم تاثیر گذاشته و به آن آسیب بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سینما متروپل» مجوز اکران می گیرد؟

«سینما متروپل» مجوز اکران می گیرد؟