مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 13:302023-10-29سياسي

ساخت مسکن ویلایی با مبانی دینی ما همخوانی دارد


امام جمعه دامغان معتقد است که ساخت مسکن ویلایی علاوه بر همخوانی با مبانی دینی، استقلال خانواده ها را نیز تقویت می کند.

- ایسنا/سمنان امام جمعه دامغان معتقد است که ساخت مسکن ویلایی علاوه بر همخوانی با مبانی دینی، استقلال خانواده ها را نیز تقویت می کند.

حجت الاسلام و المسلمین رستمیان، 7 آبان ماه در آیین عملیات اجرایی آماده سازی اراضی و ساخت یک هزار و 74 واحد نهضت ملی مسکن دامغان اظهار کرد: خوشبختانه پیگیری های تمامی دست اندرکاران بویژه پیگیری و تلاشهای مسوولان برای تامین زمین و ایجاد زیرساخت های لازم برای واحدهای مسکونی ویلایی به ثمر نشسته است.

وی بر لزوم توجه بیشتر به ساخت واحدهای مسکونی ویلایی تاکید و تصریح کرد: اینکه بحث ویلاسازی در شهر دامغان به عنوان اولین شهر در استان سمنان رقم خورده است، جای تقدیر و تشکر دارد.

سردار علی اکبرعلیزاده، نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: برای آغاز عملیات اجرایی احداث مسکن ویلایی در دامغان، در عرض 2 ماه 5 مرتبه با وزیر راه و شهرسازی و دو مرتبه با معاونت این وزارتخانه نشست های تخصصی برگزار شد.

وی افزود: اصلی ترین پشتیبان ما در بحث تامین زمین مسکن ملی و آغاز عملیات اجرایی احداث مسکن ویلایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دامغان، استاندار سمنان بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مسکن ویلایی با مبانی دینی ما همخوانی دارد

ساخت مسکن ویلایی با مبانی دینی ما همخوانی دارد