مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 15:202023-10-31سياسي

دبیرخانه زیست محیطی حوزه خزر تأسیس شود


دستیار وزیر امور خارجه در امور دریای خزر با تأکید بر لزوم ایجاد دبیرخانه زیست محیطی حوزه خزر در ایران گفت: پیگیری مصوبات و تفاهمنامه های زیست محیطی دریای خزر مستلزم تشکیل یک دبیرخانه منطقه ای است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، علیرضا جهانگیری دستیار وزیر امور خارجه در امور دریای خزر بعدازظهر امروز در دیدار با استاندار گیلان در مهمان سرای استانداری با بیان اینکه دریای خزر یکی از ظرفیت های اقتصادی مهم در کشور است، اظهار کرد: پیگیری مصوبات و تفاهمنامه های زیست محیطی دریای خزر مستلزم تشکیل یک دبیرخانه منطقه ای است.

وی با اشاره به وجود تفاهم نامه های متعددی در زمینه مسائل محیط زیستی دریای خزر بین کشورهای همسایه این دریا گفت: طی سال ها و دهه های گذشته گام های زیادی در حوزه مسائل محیط زیستی دریای خزر توسط کشورهای همسایه دریا برداشته شده که تحقق اهداف این اسناد به پیگیری های مستمر نیاز دارد.

دستیار وزیر امور خارجه در امور دریای خزر با تأکید بر لزوم ایجاد دبیرخانه زیست محیطی حوزه خزر در ایران افزود: در حال حاضر تفاهمنامه های مختلفی در حوزه چالش های زیست محیطی دریایی مرتبط با دریای خزر وجود دارد ولی دبیرخانه ای برای پیگیری این تفاهمنامه ها و مصوبات در منطقه مستقر نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه زیست محیطی حوزه خزر تأسیس شود

دبیرخانه زیست محیطی حوزه خزر تأسیس شود