مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 20:552023-11-21حوادث

جعل شناسنامه برای گرفتن وام ازدواج


رییس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری فردی که شناسنامه افراد را جعل می کرد و با آن ها تسهیلات ازدواج دریافت می کرد، خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری فردی که شناسنامه افراد را جعل می کرد و با آن ها تسهیلات ازدواج دریافت می کرد، خبر داد.

سرهنگ شاپور بهنام پور گفت: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای رسیده از ثبت احوال استان مبنی بر تخلفات شناسنامه ای و مراجعه اشخاصی مبنی بر اینکه یک مرد یک زن با فریب فرزندان شان به بهانه جمع آوری رأی برای نمایندگان مجلس، برگ ثبت ازدواج شناسنامه آنها را بر می داشتند و در قبال آن مبلغ 500 هزار تومان به حساب شان واریز می کردند، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

وی اظهار کرد: مأموران پس از شناسایی افراد جاعل، با اجرای طرح ملاقات حضوری متهم زن را به محل قرار کشاندند و دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حین دستگیری از این زن 12 جلد شناسنامه بدون برگ ثبت ازدواج کشف و 12 شاکی نیز شناسایی شد.

بهنام پور با بیان اینکه تلاش پلیس برای دستگیری متهم دیگر ادامه دارد، تصریح کرد: این افراد با شناسنامه جعلی و برگ ثبت ازدواج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جعل شناسنامه برای گرفتن وام ازدواج

جعل شناسنامه برای گرفتن وام ازدواج