مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-20دانش

برگزیدگان سی اُمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی معرفی شدند


در جریان برگزاری اختتامیه سی اُمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی امروز، 29 آبان در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران، - در جریان برگزاری اختتامیه سی اُمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی امروز، 29 آبان در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران، استادان مولف(جایزه ماندگاران)، استاد خادم کتاب، برگزیدگان کتاب سال دانشجویی، ناشران و مروج کتاب معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسن مسلمی نایینی در آیین اختتامیه سی امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با اعلام انزجار از تجاوز وحشیگرانه رژیم صهیونیستی به غزه، اظهار کرد: شهادت مردم بی دفاع غزه را تسلیت گفته و امیدواریم با پیروزی های بزرگی که مردم فلسطین به دست می آورند روز قدس را در خود قدس برگزار و آنجا نماز بخوانیم.

رییس جهاد دانشگاهی با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی، بیان کرد: من در سال 1362 دانشجو بودم؛ در این زمان، کیفیت چاپ کتاب ها پایین بود و کپی گرفته می شد.

اولین نهادی که کتاب را به شکل خوبی منتشر کرد، انتشارات جهاد دانشگاهی بود که تا کنون موفق به انتشار بیش از 11 هزار جلد کتاب شده است.

وی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی و رکودی که در این حوزه به دلیل بحث فضای مجازی به وجود آمده است، گفت: معجزه پیامبر ما کتاب است و خداوند نخستین خطاب به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان سی اُمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

برگزیدگان سی اُمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی معرفی شدند