مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 16:452023-11-05سياسي

برگزاری بیستمین دوره نظری معارف جنگ سپهبد شهید علی صیاد شیرازی


بیستمین دوره نظری معارف جنگ سپهبد شهید علی صیاد شیرازی به میزبانی دانشگاه علوم دریایی امام (ره)نوشهر برگزارشد.

- ایسنا/مازندران بیستمین دوره نظری معارف جنگ سپهبد شهید علی صیاد شیرازی به میزبانی دانشگاه علوم دریایی امام (ره)نوشهر برگزارشد.

امیر دریادار ابوطالب مطلبی جانشین دانشگاه دریایی امام (ره ) نوشهر امروز با بیان اینکه بزرگترین عملیات زمان صلح نیروهای مسلح توسط ناوگروه 86 انجام شده اظهار کرد: یقین دارم نسل فناوری و دیجیتال روز به روز پیشرفته تر خواهند شد.

وی افزود: همه آزادگان جهان به ناوگروه 86 افتخار می کنند چون ماموریت این ناو گروه لایه های پنهانی دارد که به زودی اشکار خواهد شد.

در ادامه امیر سرتیپ ناصر آراسته رییس هیئت معارف جنگ با معرفی برنامه های بیستمین دوره نظری معارف جنگ و با اشاره به اقتدار ماموریت 360 که دور دنیا را طی کرد و موجب گسترش مرزهای ما شد، گفت: شایسته است این حرکت افتخار آفرین اسطوره شود.

وی با مقایسه اسطوره آرش کمانگیر و پرتاب کمان برای گسترش مرز ایران و ماموریت 360 تصریح کرد: خوشا به حال شما که این سرافرازی را برای ملت و ارتش قهرمانمان آفریدید.

سرتیپ آراسته با بیان اینکه حرکت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی یک نمایشگاه بین المللی با مصنوعات تمام ایرانی از نیروی انسانی از جمله دانش ایرانی که فارغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیستمین دوره نظری معارف جنگ سپهبد شهید علی صیاد شیرازی

برگزاری بیستمین دوره نظری معارف جنگ سپهبد شهید علی صیاد شیرازی