مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 01:152023-11-15بين الملل

آژانس سوت پایان سیاسی بازی را می زند؟


این روزها آنچه به خوبی هویدا گشته، کارکرد خنثی و دوگانه نهادهای مسؤول بین المللی نسبت به مسأله فلسطین است که مسیر جنایت رژیم را هموار کرده و اختیار عمل را به عهده اشغالگران و کشورهای هم پیمان غربی آن داده است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: حملات جنایتکارانه و سرشار از جنون رژیم صهیونیستی به غزه و نسل کشی بی سابقه مردم فلسطین، برگی دیگر از تاریخ جنایات جنگی را در جهان ورق زد و کارنامه سراسر جنایات رژیم صهیونیستی را سنگین تر از گذشته به معرض نمایش گذاشته است.

در این میان آنچه که بسیار مورد سؤال افکار عمومی جهان واقع شده، نوع واکنش و جایگاه نهادهای بین المللی برای تحت فشار قرار دادن اشغالگران برای توقف حملات و مؤاخذه آن به دلیل جنایات جنگیِ انکارناپذیر و همچنین چرایی نبود یک سازکار سازنده حقوقی برای ممانعت از این اقدامات است.

این روزها آنچه به خوبی هویدا گشته، کارکرد خنثی و دوگانه نهادهای مسئول بین المللی نسبت به مسأله فلسطین است که مسیر جنایت رژیم را هموار کرده و اختیار عمل را به عهده اشغالگران و کشورهای همپیمان غربی آن داده است.

این سازمان ها با شانه خالی کردن از وظایف محوله، بی تفاوت یا کم تفاوت به رفتار جنایت بار رژیم صهیونیستی و دیگر متحدان نشان دادند که عقلانیت شان تابعی از قواعد نانوشته غربی است و تکالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژانس سوت پایان سیاسی بازی را می زند؟

آژانس سوت پایان سیاسی بازی را می زند؟