مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 08:252023-11-19اقتصادي

کارآفرینی که دوست دارد بسیجی بماند


هیچگاه دوست نداشتم مسئولیت های متفاوت و متفرقه ای داشته باشم و مسوول خطاب شوم، همیشه دوست دارم یک بسیجی بمانم و خدمت کنم و این برای من بسیار با ارزش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سلیمان صفری، کار افرینی با روحیه بسیجی و جهادگر است که در زمینه های مختلف بسیار تلاش می کند تا به پیشرفت شهرستان خود؛ داراب کمک کند.

  این بسیجی با اخلاص علاوه بر ایجاد صندوق های قرض الحسنه مردم یار از اشتغال های خانگی نیز حمایت می کند و در تلاش است تا با راه اندازی نیروگاه خورشیدی کوچکی در داراب بتواند یک سوم از برق شهر را تامین کند.

   او علاوه بر فعالیت های مومنانه با احداث یک دهکده گرشگری به رونق گردشگری منطقه نیز اندیشیده است.

     این کارافرین بسیجی در گفتگو با خبرگزاری فارس ابتدا خود را معرفی کرد و گفت : سلیمان صفری، اهل داراب و مسئول اقتصاد مقاومتی سپاه ناحیه داراب هستم.

    او از مدارک و سوابق تحصیلی اش سخن گفت و افزود: کارشناسی مهندسی خاکشناسی و کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی گردشگری اکوسیستم دارم، از 1367 عضو بسیج شدم و درس آمادگی دفاعی در مدارس را تدریس کردم و مسئولیت های مختلفی داشتم.

    وی افزود: به واسطه رشته تحصیلی فوق لیسانس یک اقامتگاه و دهکده گرشگری در روستای لایزنگان که بزرگترین دشت گل دیم است احداث کردم که در فصل بها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی که دوست دارد بسیجی بماند

کارآفرینی که دوست دارد بسیجی بماند